domingo, 14 de diciembre de 2014

Un joc de quatre!

Bones rossinyols!!!

Avui us vinc a explicar una nova aventura amb en Dimitri que va succeïr el dijous passat i que vam estar acompanyats de la mentora anomenada Nuria i la seva mentorada xinesa Jixia.
El fet va ser que la Nuria i jo els vam anar a buscar al seu col·legi, Sa Forcanera, a l'hora de sortida dels nens. A partir de les cinc, vam anar tots plegats caminant fins la bolera de Blanes ja que a en Dimitri li va agradar molt i jo m'ho vaig passar molt bé l'última vegada que hi vam anar.

Al bar del Bowling Center vam berenar junts un croissant amb un cacaolat i sucs de pinya amb un bon preu i després, agafant el pack familiar de la bolera vam poguer jugar els quatre a una partida de bolos tal i com vam fer en Dimitri i jo a l'altre quedada. Aquesta partida va ser divertida ja que en Dimitri anava aprenent a jugar molt millor als bolos però jo, en canvi, perdia tota l'estona. Per una altre banda, la Jixia va tenir la oportunitat d'aprendre a jugar-hi i entablar una amistat amb en Dimitri. Més tard, els cuatre vam demanar els refrescos que ens entraven al pack i mentre que en Dimitri i jo jugàvem al billar passant-s'ho d'allò més bé, la Jixia i la Nuria ens van retar a jugar una partida de futbolí per veure qui guanyava. Finalment, vam empatar i jo i en Dimitri vam jugar a un joc de llençar discs on en Dimitri va guanyar fent-me riure un altre cop tant com jo a ell.

La vetllada va estar plena de bromes, somriures i bons records. Un altre cop consecutiu he viscut una tarda inolvidable compartida amb ells tres que hem fan gaudir molt més aquest projecte tal i com jo esperava desde el primer moment.

Us deixo algunes fotos i...

Fins la próxima!!!

Els cuatre (Jixia, Nuria, jo i Dimitri) al Bowling Center!!


Dimitri jugant a bolos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario