domingo, 21 de diciembre de 2014

En Dimitri l'artista

Bones rossinyols!!

Avui us vinc a explicar una  nova quedada amb el meu noiet, en Dimitri. Tot ha començat avui a les cinc de la tarda quan l'he anat a buscar a casa seu que tornava de l'entrenament de fútbol. Ens hem encaminat a fer la quedada prevista, ensenyar-me a dibuixar tan bé com ell sap!

Al arribar a una fleca anomenada Gutierrez, hem brenat uns donuts amb un suc de pinya i ens hem endinsat en el nostre món, xerrant de com havia estat la setmana, les coses que teniem en comú, habilitats que sabiem fer els dos però que encara no haviem compartit entre nosaltres com per exemple cuïnar! Després de la xerrada, en Dimitri m'ha ensenyat uns dibuixos que portava a la motxilla i he pugut veure que sap dibuixar molt bé, m'han agradat tant els seus dibuixos que li he demanat que fes un per mi. Després d'això, en Dimitri m'ha retat a dibuixar-nos entre nosaltres per veure quin dibuix es semblava més a la realitat i clarisimament, en Dimitri ha guanyar regalant-me el retrat.

Més tard, ja que el nen portava la pilota de fútbol, li he proposat jugar-hi una estona al carrer i darrerament, el noi m'ha dit que li agradaria provar-ho al passeig marítim de Blanes. Quan hem arribat allà, en Dimitri i jo ens ho passàvem la mar de bé però hi ha hagut un moment que de l'emoció hem llençat la pilota tan fort que ha caigut al pàrquing de cotxes que hi ha sota el passeig. Després de buscar.la tant com hem pugut, hem donat la pilota com a desapareguda. En Dimitri, m'ha explicat que no tenia cap pilota més per jugar al fútbol que és un dels seus hobbies preferits i com la pilota ja estava una mica vella, he decidit regalar-li una de nova pel Nadal.

Finalment, hem anat tots dos a comparar una pilota del Barça que li ha encantat i m'ha donat mil gràcies pel meu regal prometent-me que ell també hem faria un el próxim cop que ens veiessim. Avui he descobert una cosa nova, que no sóc molt bona dibuixant i que m'agrada jugar al fútbol!

Fins un altre!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario