viernes, 27 de febrero de 2015

Explorant nous horitzons...


 Bones rossinyols!!
Avui en Dimitri i jo hem sortit de Blanes i hem anat a fer una petita excursió amb les amigues que li faltava conèixer. Se les he portat perquè creia que així en Dimitri s'ho passaria tant bé com l'altre cop i no anava mal encaminada ja que hem rigut molt.
La nostra petita aventura ha tingut lloc a Lloret de Mar on hem anat a passar la tarda donant una volta els dos. Primer hem anat a berenar i més tard, hem anat passejant pel passeig marítim i el centre de Lloret mentre que jo li explicava a en Dimitri algunes curiositats de la zona i investigant si hi havia anat algún cop. Us deixo una fotografia d'una escultura que hem trobat a prop del mar:
 Més tard, passejant pel centre de Lloret hem vist un altre botiga Hula-Hop que li agrada tant a en Dimitri i hem anat a divertir-nos amb les meves amigues:

Finalment, tornant cap al cotxe per retornar a casa, en Dimitri ha vist una sala de jocs enorme que deia que era com un somni fet realitat i m'ha demanat entrar-hi per fer alguna partida junta i hem acabat jugant a una carrera de motos virtual:
 Ens ho hem passar d'allò més bé junts i m'ha fet riure un piló com sempre, l'aventura continua en cada quedada i aprofitem al màxim el temps que ens queda per estar junts!

No hay comentarios:

Publicar un comentario