lunes, 16 de febrero de 2015

"No, no hay que llorar que la vida es un carnaval"

Bones rossinyols!!!
Ahir vam quedar amb en Dimitri per veure la rúa de carnaval de Blanes amb ell i vaig portar dues amigues més per presentar-li i que s'establís en el meu cercle d'amistats!
El nen hem va espantar perquè va vindre amb una màscara de monstre intentant espantar-me i ho va aconseguir! També, durant la quedada ens vam trobar a la Nuria i la Jixia, la mentora i mentorada que ja hem quedat altres cop per fer quedades varies. Ho vam passar d'allò més bé ja que una de les meves amigues va inventar un joc de encestar amb la màscara i algunes pedretes a la platja com a mode de bàsquet particular fent que Dimitri es divertís un piló! Us passo algunes fotos:



Finalment, la rea va començar i la vam veure tots junts, en Dimitri no parava de jugar amb les meves amigues i a mi em va agrdar moltissim que es portessin tan bé i que poc a poc agafés més confiança amb nosaltres!


No hay comentarios:

Publicar un comentario